Sunday, September 21, 2014

Bae,huh ?

Assalamualaikum :)

Dear readers. My nawaitu harini macam nak revenge dekat diri sendiri sebab dah lama tak hapdate entri. So yeah,2 entries per day. Mihmih. Banyak kemajuan sejak jadi senior ni.

So,let's talk about Bae.

Bae? 

Jadah apebenda Bae tu? *kecikkan mata

Nope. I know nothing sebenarnye apebenda Bae tu. So tanpa disuruh orang,aku pun macam rajin lah sikit nak pergi buat homework pasal Bae ni. Curious sangat kot. Padahal lab report still nampak cantik tak disentuh. Due date esok. Haha maaf Sir Azu! Jangan ketuk kepala saya iye. Heh.

Try google pasal Bae ni,and this is what I get:


Bae which is stands for 'Before anyone else' is dedicated for lover or significant other such as a husband, wife, girlfriend, boyfriend etc. Substitution for honey, sweetie, boo, and babe.


Jadahhhhhhhhhhhhhhhh.

Hahahahahahahaha jap nak ambik nafas,semput dada aku gelak. Mati-mati aku ingat Bae tu benda lain. Ko bayangkanlah. Aku start tau kewujudan Bae ni daripada profile mukabuku Dena Bahrin . Dena kan dah ada baby boy yang comel . So ada lah beberapa orang gegirls ni komen-komen dekat gambar baby Dena.

"My bae ! My bae !"

Tak berkenan sungguh Dena Bahrin bacanye. Agaklah. Anak dia baru pandai bertatih dah pehal tetiba orang nak main chup chup bagai. Cari pasai cari pasai.

So, aku berpikir. Is it really necessary to have Bae ? Or Baes ? Haha plural kateko. Hmm. Lahai. Itu lumrah sebenarnye. Lumrah orang nak minat orang lain. Lumrah yang tak boleh nak diberhentikan. Dan lumrah yang akan diwarisi sampai ke cucu cicit cocot nanti. Cuma cuma cuma, jangan over. Serius. Ni je pesanan pihak penaja. JANGAN OVER. Kawallah perasaan tu selagi boleh. Selagi belum ada pertalian yang sohih, jangan obvius show off dekat public. Benda akan lagi sweet kalau orang ingat hang jenis lone ranger, tetiba dah dapat kad kahwin daripada pihak hang. Omo sweetnye kalau gitu awww.

So yeah, you are allowed to have a Bae (or Baes. Heh) as long as tak sama dengan aku. Eh ? Haha takdelah. Gila ke apa baru tau apebenda Bae tu tetiba terus ada Bae. Sadisnye bunyi.  Dah jom tukar topik.

Dannnnnn aku dah takde topik lain dah. Idea dah terlimit.

Nah. Belanja gambar satu.


Debab.


Till we meet again,insyaAllah.


Adios!









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...