Thursday, May 2, 2013

FINAL EXAM in FINAL YEAR.

Assalamualaikum :)

     Dear readers.Alhamdulillah.Selama 2 tahun aku dok dekat CFS ni,now it's time for me to go.I mean,yeah,bila dah sampai hujung semestar ni,dia membawa maksud,AKU BAKAL HABIS BELAJAR DARI CFS NI.Selama 2 tahun duk terperuk dekat sini,aku selalu doa " tolonglah cepat waktu berlalu.Aku dah muntah hijau dok sini." Then doa aku dimakbulkan.Tadaaa. Dah nak habis sem untuk tahun terakhir dekat sini! Rasa macam nak jerit " MAK ABAH,ADA ORANG PINANG ANAK MAK ABAH NI" (p/s:nak cakap perasaan dia happy sampai gituu sekalilah) Tapi,part yang best,tu je.Fullstop.

     Sebab aku sedar,selama 2 tahun dekat sini,masyaAllah,banyaknya benda yang aku dapat.Sangat banyak.Roommate,kawan,lecturer,musuh,ilmu,crusher (eh?) dan lain-lain.Pernah tak ada perasaan,ko nak sangat benda-yang-menyesakkan-kepala-ko habis cepat tapi dalam masa yang sama,ko taknak tinggalkan benda yang ko sayang? if yes,then we're on the same boat :')

     Dedicated to my CFS IIUM's friends,I love u guys as my sahabat,we laugh and cry together,we have created a lot of memories together,we started and gonna end our studies in CFS together,and insyaAllah,we'll enter His Jannah together.

    And last but not least (gramatis gilos),please,izinkan aku untuk berkongsi sikit gambar kelas biology terakhir aku,and of course,with my gorgeous madam dan bebudak group 115.Wanna play a game? Teka yang mana satu madam biology aku :)





     Till we meet again.InsyaAllah :)
Adios!







2 comments:

JunAina said...

Masa cepat sangat berlalu, nanti mesti rindua2an zaman belajar.

nik ros said...

happy dah berakhir yea.nampak mcm seronok sgt tu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...