Friday, January 11, 2013

I jumpa banyak artis uolls.

Assalamualaikum :)

     Holla peeps! Dolu-dolu,kalau pergi ke SureHeboh (sekarang dah jadi JomHeboh),mesti macam batak gilak nak cari artis.Ambil gambar then minta autograph.Pastu sibuk cerita kat kawan-kawan kat sekolah.Amboi.Meriah ko dikk.Itu dulu.Sekarang pergi ke JomHeboh sibuk nak beli beg berharga RM10 hinggit yang ada macam-macam barang dalamnya.

     So back to the topic,masa jomheboh baru dibuka,berlambak gila artis datang.Even artis yang berlakon jadi makcik cleaner dalam movie pun ada juga.Memang aku manfaatkan betul buku autograph yang dihadiahkan oleh arwah Tok.







     Okay,yang kat atas tu semua aku ambil waktu berumur 11tahun (if i'm not mistaken). Sebenarnya waktu tu,gambar yang diambil lagi banyak dari autograph,tapi disebabkan that time i'm not wearing tudung,so tak dapat nak diupload dekat sini.

     Lebih kurang 7 tahun lepas tu,aku pergi lagi ke jomheboh tu.Bukan setakat artis berlakon jadi makcik cleaner,cleaner yang original pun aku tak jumpa.How sad is that huh?

time ni dah penat giler.terpaksa buat hitam putih untuk cover kecomotan.

ni diambil masa aku fanatik dekat belah kanan tu.But then ada something happen and sekarang aku sangat anti mamat belah kanan tu.

     Fullstop pasal Jomheboh bagai.Masa konvokesyen sista,terjumpa pula si Aizat Amdan.Dan dia sangat peramah! Bolehlah kalau nak dibuat berborak sekejap.


     Dan gambar terakhir untuk harini,pemain bola yang hot gituu.Hot dia ni sana sini.Kontroversi melampau sikit.Tapi..ada aku kisah?HAHA.Cerita macam mana aku boleh jumpa pemain bola ni,boleh dibaca lebih lanjut disini--> aida hensem

aidil zafuan.not zaquan adha.

     Banyak lagi sebenarnya artis yang aku jumpa tapi sebab dulu-dulu kan pakai kamera jenis kodak,malas pula nak scan gambar bagai.Ada masa akan aku tunjukkan lagi.

     Till we meet again :)
Adios!







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...