Saturday, January 19, 2013

goodbye holiday,HELLO new semester.

Assalamualaikum :)

     Holla peeps! Bila tiba hari esok,automatiknya cuti semester aku dah sampai ke penghujung.Tak sangka,sekejap je rasa cuti 3 bulan ni.Sebelum tu,ramai jugak yang tanya,kenapa cuti aku lama gilos? Untuk pengetahuan,aku tak ambil short semester sebab aku pelajar yang pengajiannya 2 tahun dan short semester tak dibuka kepada pelajar yang pengajiannya 2 tahun.Get it?

     Dan bila orang tanya,sedih tak sebab dah habis cuti? Jawapan dia,mestilah SEDIH! Sebabbbb:
1.What do you expect from me? Aku manusia biasa okay,confirm akan rasa homesick gilerrr sebab sebelum ni terperuk lama kat rumah.Gedik huh? Hew hew.
2.Sebab ni semester last dekat situ,so automatiknya,semester last aku jumpa roomates aku sekarang ni.Diaorang terbaiklah.Sedih nak pisah dengan diaorang :'(


     Dah bila semester last ni,maksudnya kena struggle betul-betullah untuk semua benda.Aku kena bersedia untuk semua itu.InsyaAllah.Semangat betul ni.Lepas ni tak boleh nak tengok Finn and Jake plus semua cerita kartun dah.Haishh.But please guys,doakan aku disana okay? Dan lagi satu,macam biasalah.Bila masuk ke sana balik,aku memang akan jarangggg gilak nak update blog.Harap bersabar dengan karenah aku ni.Hew hew.Gonna miss everyone.MAK,ABAH,ACIK,ALONG,ANGAH,ALANG,CIKYUL,ACU,BABY, BFF,RUMAH,BILIK,SNOW WHITE etc.

sumber encik google.


     And btw,tak sabar jumpa roomates plus classmates yang baru.HEHE.Till we meet again :)
Adios!




6 comments:

Cheq Kaq said...

Takpe..belaja rajin2..xmo homesick2 k..hehe

Aida.Ohno said...

HEHE. insyaAllah.memang kena kuat semangat lah sekarang ni :)

Nieyxzha Hassan said...

ooo...dah nak sambung belajar balik eh...nanti bagitau akak nak design header camane? dah siap...akak send kat fb eh... struggle untuk last sem ni tau..pasni dah boleh enjoy... struggle for ur own career destiny nanti..chaiyok!^^

Aida.Ohno said...

tqqq so much!tetiba semangat berkobar-kobar bila ada orang bagi nasihat macam ni dekat saya.hehe.insyaAllah akak,saya akan buat yg terbaik untuk sem last ni.pasal design tu,saya pm akak dekat fb iye :)

MaMa Rey said...

akan ditunggu juga entri2 adik Aida..:)

belajar2 rajin ya..jgn nakal2 hehehe

Aida.Ohno said...

terima kasih akak untuk nasihat tu :)
insyaAllah saya nak buat sehabis baik untuk sem last ni :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...