Thursday, December 6, 2012

Girl's day out.PART 1

Assalamualaikum :)

     Holla peeps! Haritu,sista aku,Along ajak ambil another sista aku,Alang dekat hostel dia.Nak dibawa balik ke rumah.So sementara tunggu dia habis kelas,si Along belanja aku makan ringan-ringan dulu.Ringan-ringankah? HAHA.Aku ingat just makan cikedis tu je,tapi lain rupanya.First dia belanja makan dekat SUSHI KING and of course without Alang.Orang suruh skip kelas taknak.Tapi Along,tidakkah anda tahu bahawa adik anda yang sorang ini tidak reti dan tidak gemar akan sushi?

     Taknak cakap banyak,kita tengok gambar iye :)


muka budak excited :)

tak suka sushi ni tapi Along suka.

sushi tuna yang sedap.

macam nasi impit.still sedap.

ayamg goreng yang comel.

takoyaki sotong :)

macam coleslaw kfc.ngee.

     Okay,boleh tahanlah rasa dia.Sesetengah jenis sushi je yang boleh masuk tekak aku.Tapi paling aku minat yang macam kuih jemput pisang tu yang bernama takoyaki.Sedap! Aku nak makan nasi kari jepun tu tapi disebabkan akan makan dinner dengan Alang nanti,so macam taknak beratkan perut dengan nasi.Padahal makan benda alah dekat atas ni pun dah kenyang giler kot.Lepas makan makanan jepun ni,terus bajet boleh cakap bahasa jepun.HAHA.

     Part makan dinner dengan Alang pula akan diceritakan pada next entri iye.Lagi gempak sebab aku dengan automatiknya telah makan makanan dari 2 buah negara yang hebat dalam masa 1 hari! Till we meet again :)

Adios!




2 comments:

Mimie said...

sedapnye sushi

Aida.Ohno said...

akak minat iye sushi?tekak saya tak berapa nak boleh terima.hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...