Tuesday, December 18, 2012

Cikedis instead of durian crepe :)

Assalamualaikum :)

     Holla peeps! Kemain lagi sekarang kan.Orang buat durian crepe sana sini.Ingat nak buat jugak so boleh makan time waktu malam sambil tengok tv.Gituu.Tapi aku MALAS sebab tengok cara-cara nak buatnya macam susah.So aku pun give up dulu.

     Then bila taktau nak makan apa dah,ajak encik Abah pergi ke kedai semata-mata nak beli cikedis.Siap belanja adik-adik yang lain sebab mood baik plus upah teman aku beli cikedis.Then bila sampai rumah,bersiap sedia dengan bantal,air sirap satu jug,sebungkus besar cikedis yang berlambak untuk buat kenduri depan tv.

kalau puan mak nampak,memang aku kena marah.

     Inilah rutin cuti aku.Tengok tv waktu tengah malam plus makan benda tak senonoh ni.Nasib baik tak dijadikan hobi.Kalau mak aku tahu aku mengamalkan hidup macam ni,tak mustahil aku dirembat dengan rotan sekeliling kampung.haha.kiddin :)

     Till we meet again :)
Adios!




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...