Friday, December 28, 2012

Aida dan Gary :)

Assalamualaikum :)

     Holla peeps! Aku pernah cakap tak yang dalam RUNNING MAN aku paling fanatik dekat Kang Gary ? Gatal nak dekat anak teruna orang.Tak mudoh gaya kan? So lepas aku menang contest running man dalam facebook haritu (cerita lanjut disini -->aida gagah perkasa ),aku jadi gila bayang nak masuk semua jenis contest running man.Tapi then tak menang pun dah but it's okay.SILA JANGAN GIVE UP!

     Dan entah macam mana,masa tengah buka folder gambar dekat laptop,baru perasan,ada satu gambar yang aku posing sama dengan Gary posing dalam salah satu episod running man.Aku macam "adakah aku bermimpi ??" takpun "adakah ini jodoh ?? Okay itu menggelikan.


kami kembar :)
p/s:gambar saja buat saiz gedabak besar,kasi jeles sikit.

     Tetiba teringat ayat iklan DIGI ; kami buddies,takkan terpisah.Aku tukar sikit ayat dia.Kami couple,takkan terpisah.HAHA.Sila nantikan gambar kami yang bakal menyusul.

     Till we meet again :)
Adios!




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...