Monday, November 5, 2012

Thank You Running Man Memory.

Assalamualaikum :)

     Hola guys! Cik siput manis datang mengesot lagi.(Eeuuu kan?).Anyway,adakah kalian peminat variety show Running Man ? Kalau bukan pun,takde masalah.Aku nak share dengan semua readers (ade ke?HAHA.tak malu.) pasal satu contest yang pernah aku join tahun ni.


     Nak dijadikan cerita,aku joinlah benda ni dengan harapan biarlah kali ni aku menang.Sebab sebelum ni masuk macam-macam jenis contest tak pernah menang aku rasa.Even cabutan bertuah sekalipun.Sedih kan? Kali ni aku pun joinlah contest yang dibagi nama "Menang Button Badges",saje nak mencuba nasib.

     Disebabkan langkah-langkah untuk joinnya tak susah,aku pun join.Step dia simple je:

STEP 1 : like page Running Man Memory
STEP 2 : like gambar ni & comment kenapa anda nak menang button badges ni (comment anda mesti ada perkataan "running man memory" yeak=) 
STEP 3 : Share gambar ni kt wall korg..n dapatkan at least 3 share & 10 like utk gmbr yg kt wall korg tu 
STEP 4 : Tnggu admin plih pemenang berdasarkan 
comment terbaik - dgn syarat ada 3 share n 10 like utk gmbr ni kt wall korg..klu x de, admin akan plih pemenang lain yg memenuhi syarat=)

      See?see? Simple je kan?Mudah gituu.Then aku pun karanglah ayat yang kononnye giler power.(and yes,with my abah and sista yang telah ku paksa untuk join jugek).Nak share ape yang telah kitaorang karang :)


I want to win this beautiful badges because: of its sensation and they're my pigment of imagination yet,it have a lot of values of sentimentalization Mom loved it, so did dad, now it's favourite with every generation now it's better with RUNNING MAN MEMORY RUNNING MAN;first for value, second to none and made to last

    Then,bila diumumkan pemenang,nama aku yang ditag.Siap print screen profile fesbuk aku lagi.OMG!Terkejut wei,sumpah tak tipu.Nak nangis rasa.(beria kan?)



     Hadiah dia takde lah lumayan pun tapi bermakna okay.Tunggu punya tunggu,hadiah dia pun sampailah ke rumah.(abang posmen siap sesat lagi nak hantarnya) :)

tadaa!dah dapat :)

bersemangat ni :)

ni lah hadiahnye :)

zoom lebih sikit kat Gary sebab aku rasa dia cool :)

ni budak terlebih excited namanya :)

     Apa yang penting,kita jangan berputus asa.Selagi tak dapat benda yang kita nak,selagi tulah kita kena berusaha.Gituu.Dan disebabkan mood aku baik malam ni,aku pun nak sharelah fan page yang best ni,silalah like beramai-ramai ye.


Adios!







4 comments:

Tyra.mdikhsan said...

wahhh. Nak jugak ;)

Aida.Ohno said...

HEHE.kalau ade contest lagi,i inform u okayy :)

Suhaimie Penghibur Jalanan said...

Saya Baru2 nie ikut contest like yg dianjurkan oleh runningman...dn saya menang dpt baju beserta nametag skali :D

Aida.Ohno said...

@Suhaimie Penghibur Jalanan how lucky you are ! bestnya.siap ada nametag pulak tu.congrats :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...