Tuesday, November 27, 2012

RunningMan vs Gokusen 2

Assalamualaikum :)

     Holla peeps!Aku pernah cakap dekat kengkawan aku yang aku ni bukanlah obses dengan K-pop bagai ni.Aku lebih kepada J-pop.Tapi tu dulu aku rasa (but still aku minat J-pop). Lepas aku berkenalan dengan RUNNING MAN,aku jadi open minded sikit bila ada k-pop ni.Tapi aku yakin dengan salah satu prinsip aku iaitu: 


Biarpun 1001 drama korea datang,hanya 1 drama jepun yang berjaya masuk ke hati aku.

      Gelikan?Ngee.Baru lepas tadi aku tengok balik cerita GOKUSEN THE MOVIE.Batak tengok banyak kali.Tetibe macam perasan,karakter dalam Gokusen 2 ada iras-iras member running man lah.Bukan dari rupa tapi dari segi karakter tu ciri-ciri karakter tu sendiri.Tak tipu.Tapi tak semualah.Its okay.Aku bagi sebijik gambar ni.Korang judge sendiri (p/s:bandingkan atas bawah iye) :)



FIRST COLUMN

     Haha dengan Takeda(nama watak) sama-sama berbadan kecik.Kalau dalam RunningMan si Haha yang macam kecik comel-comel,so dalam Gokusen 2 ada si Takeda yang kiut-miut gituu.Tapi both memang comel!

SECOND COLUMN

     Yang ni aku tak dapat nak cari sangat persamaan diaorang.Maybe watak tak menyerlah sangat kot?Tapi si Gary fofular dengan Monday Couple so tak boleh nak kata dia tak menyerlah.Dahlah aku minat gilos si Gary ni.Jangan sape-sape berani cakap Gary tak fofular.So dipendekkan cerita,aku saja gandingkan si Gary dengan Hyuuga ni.

THIRD COLUMN

     The one and only perempuan dalam both RunningMan dengan Gokusen 2.Both sama-sama kuat.Kalau si Jihyo cantik menawan,si Yankumi pulak cantik ayu.But the most importance thing,both cantik gilos!Sekian.

FOURTH COLUMN

     Jongkook ketua,Yabuki pun ketua.Ala,dia macam leaderlah.Dua-dua macam hensem kan.Gituu.Tanpa diaorang,konon-konon group diaorang matilah.Senang cerita.

FIFTH COLUMN

     HAHA.Kalau aku tengok muka Cikgu Sawatari(yang bawah) ni,memang aku gelak giler tak hengat dunia.Muka dia sendiri macam mampu buat aku gelak.Kelakar pun iye.Disebabkan itulah aku gandingkan dia dengan Jaesuk.Ni pun sorang lagi.Sama-sama kelakar.Padanlah tu korang.

SIXTH COLUMN

     Ni sama kes dengan second column,aku tak nampak langsung apa persamaan diaorang.Si Odagiri(yang bawah) hotttt tapi yang si Sukjin(yang atas) erghhh.HAHA.Sebab dah takde orang lain,so aku gandingkanlah diaorang.Settle.

SEVENTH COLUMN

     The last one.Persamaan paling ketara,both lonjong dan tinggi!Dalam RunningMan,si Gwangsoo yang tinggi manakala dalam Gokusen 2,si Tsuchiya yang lonjong.Tapi still hot :)


     Aku minat semualah.Habis cerita.Takde masalah.Sama-sama best.Okay,setakat ini saja.Till we meet again :)

Adios!



8 comments:

Eiqa Almond said...

Tapi kan tapi kann..
paling kelakar epidsode 120..
Sebab suka gila part kerusi campak2x tu, ahhaa
Nak diikutkan mmg semua episode dia kelakar punn.. :D

u.m.i.e said...

yup dua2 memang best ! :)
singgah dari http://2octobersecret.blogspot.com/2012/11/jejak-kaki-mu-di-blog-mu.html

Aida.Ohno said...

@eiqa almond.kan?saya suka semua episod dia.tak boleh nak tahan gelak.tapi yg the latest saya tak tengok lagi.haishh :(

Aida.Ohno said...

@u.m.i.e.awak pun minat dua2 iye?samalha dengan kita!hehe.okayy.akan blogwalking ke blog awak :)

Mimie said...

peminat drama jepun rupanya

Aida.Ohno said...

boleh tahanlah juga.saya lebih minat cerita jepun dari korea :)

NUR AYNIE said...

tak pernah tgk japan punye. :D runningman is still the best hihih

Aida.Ohno said...

@nur aynie.try lah tengok.best.hehe.agree.running man memang paling terbaik :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...