Monday, May 28, 2012

Omputih pun ada hantu buatan yang lagi dasyat.

Hello peeps :)


     Sekarang berlambak dah cerita hantu keluar dekat tv kan? tapi hantu still tak berubah gak.Rupa buruk gitu jelah aku tengok.Siap dapat nama manja lagi untuk setiap jenis hantu ni.gituu.Contohnya,hantu sweets lah,cik ponti lah,hantu hijau kecil lah dan blah blah lagi.Memang,siapa je yang berani nak sebut nama penuh diaekor ikut nama ic kan?nak-nak plak tengah malam.


     Tu orang kita,even dengar nama pun dah boleh buat bulu roma kita tegak terpacak,tak payah nak isi brylcreem dah.Sebenarnya,omputih pun ade gak hantu buatan diaorang.Nak cakap hantu,tak jugak sebenarnye.Kalau panggil alien,macam pelik je.Aku senarai pendekkan hantu-hantu buatan omputih yang setakat aku kenal.(kenal?)


1. FREDDY KRUEGER




2. JEEPERS CREEPERS



3. CHUCKY




4. SAW MOVIE PUPPET




5. ZOMBIES




6. THE DESCENT MONSTER




7. BALROG



8. LADY GAGA ??



     Tetibe seram pulak bila aku duk sorang-sorang tulis benda ni.Waktu maghrib pulak tu.Ah sudah..

chow!



2 comments:

NUR SABRINA FIRZANAH said...

lady gaga hantu ke ?

Aida.Ohno said...

saya rasa,lady gaga bukan hantu tapi perangai dia buatkan diri dia macam hantu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...