Monday, March 14, 2011

Suke.Suke.Suke. :)

Haii guys!!
Meh cni ak cite something.hehehe.
Ari sabtu baru2 ni,ak ikut bapak lebly ak gi KL.Ade ar nak wat somethng.Bukan 2 yg ak selok nak cite nye,pe ar..haha.
Ak nak cite psal 1 bende yg sentiase mnjadi pujaan ati ak ; MAKANAN..
waahh gitewww..
Menu tengah ari kiteowg time 2 memang bagi ak spesel abis!
"NASI KUKUS AYAM DARA"
2 ar menu kiteowg,memang nampak cam bese je,tapi giler giler giler sedap dow!Srius,ak x tipu langsung!
Ngan ayam nye yg masih dara plus gedabak besar,nasik nye yg banyak cam nak mmbunuh owg,kuah nasik nye yg giler kaww..
Memang perfect ar!

NASI KUKUS AYAM DARA :)
Tapi pas kowg makan ni,memang susah nak bangun pas 2.haha.
Naek senok perut ak bile nak bangun.Tapi pas makan ni,kowg memang xkan nyesal.2 memang ak gerenti.
Bile da ade makanan,mesti ade c pakwe nye plak kan?hehe.
Ye,untuk c pakwe nasik ni,ak pilih MILO AIS sebagai penyejuk tekak ak ni.
   Simple tapi sedap nak mampos!haha.
Ni memang feveret ak sejak doktor tarik ak kuar dari perut mak ak agi.
Klu bole,ngan gelas2 2 skali ak telan.
Hampeh x hampeh nye perangai ak ni.Hahaha.

MILO AIS

Pas makan,time to chow ar plak.hehe
Untuk balek,bapak ku ambik jalan lame,agi jimat. :)
Malang nye naseb kami bile jalan area Karak d tutup wat smentare waktu.
D tutup sebab nak bagi laluan kat mat rempit yg ngah syok brlumbe basikal.haha
Ceh!wat gempak je siot.Nak dekat 1/2jam kot kiteowg duk kat tengah jalan 2.
muke bosan giler tahap gaban!

Finally!!

Operasi kejar mengejar berlaku
 agak2 klu ak baling bom time ni,trpelanting x dyeowg??
haha.xde ar,gurau sudah :)

Ari yg panas sudah jadi manyak sejuk.Ujan dow!Syok syok.hehe.Ni klu dapat tido,cmpem x bangun2 da.
Setakat ni je ar yg mampu ak tulis.Mate pun da berat,perut pun ngah kosong,tangan pun da penat.
Sebelum ak blah,skali agi ak promote,SILA LE MNCUBE NASIK KUKUS AYAM DARA..Sedap sampai kowg x mampu nak tambah da :)
Guys,chow dulu~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...