Friday, March 4, 2011

OMG!! My BlOod..

1st time gi wat bl0od test,mmang harus ketar ar kan?Takut dow sbab ane ar tau klu2 darah ak trkuar banyak ke.Kan mmbazir 2?ish ish ish.Kire nye,ak ni agak 'batak' ar gak.haha =P Ooppss,lupe nak cakap.Xtau ar sejak bile ade tapi ak ngan kengkawan kene wat bl0od test untuk isi borang matrikulasi.Agak sengal ar gak.huhuhu.Then,ak,Zue,Ainun wt Zaty gi ar kat klinik yg brhampiran,sowg2 agak brsemangat ar gak.haha.

"AIDA HAZIRA RUSLAN",kdengaran akak kat kaunter ubat mmanggil name ak,da ar ak owg 1st skali.Mmang ak ketar abis.hahaha XD.Masuk2 je dalam bilik doc 2,ak da xtau nak watpe.Cuak dow.Doc 2 brborak ar jap ngan ak,sambil 2 tangan dye da sapu ubat pe ntah kat lengan ak.Mati2 ak ingat dye nak cucuk kat jari,rupe2 nye dye nak cucuk kat lengan.Ak ingat nak lari je time 2,haha.Naseb baek urat ak nampak,skali cucuk da siap.Yg budak 3 owg agi 2,mule2 urat x nampak,lame2 baru bole nampak xcept Zue.Kcian da ak tengok kat Zue 2,coz 2 tempat dye kene cucuk.huhuhu :)

Then,doc panggil ak.Dye cakap darah ak ni kene bawak ke lab sebab x lawa.What the...???Doc pun tau pasal seni gak ke??o.O Ak pun x paham gak bende pe yg doc 2 cakap.haha.Lantak ar,janji ak tau gak pe darah ak.

Doc akan ambik darah kite sampai penuh syringe ni tau.haha.(juz kidding)

Ala2 cam ni ar keadaan darah kite bile ade kat syringe 2

kapas ini brbau vanilla.haha :)

 saat Zue d cucuk untuk 1st time kat lengan :)

saat Zue d cucuk untuk 2nd time kat jari plak :)

 tadaaa!!result untuk bl0od test ak :)

Well,sbenar benar nye,xde ar sakit ane pun,cam gatal2 ar ckit.haha.Tapi  bile da cuak,sume bende jadi x kene kan? Tarappapa ar :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...