Tuesday, February 22, 2011

☠ say NO to REMPIT! ☠

Hola!!Title ari ni mmang agak poyo ye.haha..Sbenar nye,ak sndiri  mmang x ambik peduli pun pasal rempit2 ni. Lantak kowg ar nak prennggg sane sini ke,nak meniarap atas moto ke,nak cium jalan tar 2 ke,nak terbang ngan moto kapcai kowg 2 ke,lantak ar..janji x nyusah kan idup ak.Tapi yg wat mate ak ni makin brbulu bile tengok kowg suke ati mak bapak je wat wekang ar,wat pacak 90' ar,wat superman ar,wat wheeli ar.klu wat kat tempat laen xpe gak.ni cam xde tmpat laen nak maen moto nye,bile jam da mnunjuk kan pkul 6pm ke atas,c0mpem akan kdengaran bunyi2 moto yg trsangat merdu untuk d dengar..sucks dow =_='.
      
                  Mulut x enti2 trkumat-kamit mnyumpah "klu kowg mati trus,agi baek..kecik2 xnk mampos,bile besar selok nyusah kan owg" Agak kejam ye.Tapi,sbenar benar nye,bukan nye nak cite pasal rempit ni sangat pun.nak cite kesan bwak moto laju2 je.kesan buruk bwak moto laju2 ni,ade 2 je.1st,c0mpem akan jatuh bagi yg bukan pro.2nd,c0mpem akan R.I.P. a.k.a dapat 1 bilik 7 kaki dari tanah yg mmang cukup pakej nye.
                              
                          
          
                  Dalam bulan 1 baru2 ni,sowg member ak xcident.Dengar cite,dye x nampak member dye,pas2 trus brlanggar ngan member dye.Koma sminggu dalam ICU,skung ni da ade kat wad bese.Skung,dye da bole cakap ckit2.Dasyat dow.,Seram ak dengar.Doa kan je ar yg mampu kite wat~


                                                ~semoga cepat sembuh~



                                        uish,ni mmang cmpem sakit giler ni. 


                   1 agi cite yg mmang ak nak cite kat cni,pasal ak ngan adek ak.haha.Ak gelak sebab 2 ar xcident paling bengong pnah ak rase.1 ari ni,konon nye ak nak antar adek ak gi kelas tuisyen naek moto.Ak mmang trsangat poyo coz xnak bg adek sndiri bawak ak dengan alasan ak agi tue dari dye,so ak yg kene bawak moto 2.haha =P.Dengan ayu nye,ak bawak ar moto 2 dalam kelajuan lebih kurang 50km/j..Time kat 1 selekoh ni, ak x bole nak handle moto 2 coz brek moto 2 cam ade prob ckit.(bukan ckit ak rase,tapi banyak!).Moto x bole nak d slow kan,kat depan plak ade longkang yg mnunggu mangsa nye.Ak tanpa pikir panjang trus wat lipat maut tanpa mnyedari ade pasir yg sangat banyak d jalan tar 2.
                     
                     D sebab kan adek ak ni agi besar dari ak, n of coz agi berat dari ak,ak pun x dapat nak imbang kan moto 2 lalu trjatuh ar kami adek beradek cam nangka bsuk kat selekoh 2.Kanak2 yg ade kat area 2 hanye mampu pandang je adegan yg baru brlaku depan mate dyeowg,tanpa mnghulur kan sbarang bantuan.Sob sob T_T..Dalam sakit2 ak 2,ati ak hanya mampu mngate kan "kuang asam punye budak2 ni,bukannye nak tolong ak pun".


                    Dengan sakit2 ni,adek ak mngagahkan diri nye,mngangkat moto yg da tunggang trbalik ngan cermin sbelah kiri abis patah d kerje kan oleh ak.Pasal luke plak,xyah ckap ar.Mmang sedap dow!haha.XD.Adek ak juz trkoyak ckit kat bhagian lutut ngan siku.Bese ar 2 kan?Ak plak??hahaha..Stakat trseliuh jari2 tangan kiri ngan trkoyak lutut,pe ar sangat kan?

kan da ckap,pe ar sgat ngan lutut trkoyak ni kan??

                              
                     Bayang kan,jeans yg ak pakai bole trkoyak.Uish..tobat ak xnak bawak laju2 da!Time kene urut,perrggghhhh!!sakit giler2 dow!Skung ni,da abis slow ak bawak moto 2.haha :)

                      Kesimpulannye,xyah ar mrempit2 ni.D samping buang mase,da c0mpem2 akan buang minyak gak kan?So guys,say NO to rempit!haha :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...