Thursday, February 24, 2011

♥♥♥ My Little Precious ♥♥♥

Elowp!!   Ari ni tetibe rase nak cite pasal c 'budak' itam yg bagi ak mmang trsangat comey!huhuhu..Cayang sangat2 kat dye.muaaahhh!haha.(sangat mngeli kan ok =P).Lahir 18/02/2010,ak trus cop yg c itam 2.yg laen2,ak xnak da.Dalam mase lebih kurang 10saat,ak trus name kan dye BOBO.Name 2 sangat sesuai ngan dye,comey pun comey.Adek beradek ak yg laen2 mmang xnak c itam ni tapi xpe,ak redha,ak ambik je c itam ni.Coz dye sangat comey!

                                              my little bobo :)

                     Tapi,ni pic time dye kecik agi.skung,dye ngan adek beradek dye da brumur 5 bulan.Da debab sekor2..Adek beradek dye yg laen2 brname PIPO,NELLY,DORA a.k.a CHINTA,NARUTO,PHANTOM n laz but not least ANGAH(mmang pelik ckit bunny yg sekor ni =_=').Mmang lengkap pakej kami adek beradek.sweet ne? :)Sume bunnies ade style masing2.Sekor2 special :)



                                               bOBo wt NeLLy


                                                       kawaii ne?



                               chumeyylll shangat shangat


                         nelly cakap kat naruto: SAYA SAYANG AWaK!

                                merenung mase depan :)

                                                     2 gone,5 left =_='
                    
                      Pe2 pun,ak cayang dyeekor ni sangat2 walau pun krje dyeekor makan je sampai naek tembam badan 2.May PIPO ngan NARUTO rest in peace :'(..Semoga yg laen2 akan trus idup dalam dunie ak ni(compem xkan kekal lame.kejam giler!hahaha XD )

2 comments:

nifi2408 said...

nifi nak mintak satu buleh ? hee :D

Aida.Ohno said...

@nifi,bole je. tapi kan,semua dah bagi kat orang,ade gak yang dah mati. huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...